Historische zaterdag 27 mei 2023

29 mei 2023 12:00

Heerjansdam 1 en Heerjansdam 2 na thrillers beiden naar kampioenschap!

Zowel ons 1e elftal en 2e elftal zijn afgelopen zaterdag 27 mei 2023 jl. beiden kampioen geworden.

Het 2e elftal heeft zijn laatste wedstrijd uit tegen De Alblas gewonnen door in de laatste minuut van de wedstrijd nog te kunnen scoren!

Later in de middag hoorden de spelers en staf van ons 2e elftal dat concurrent Drechtstreek door verlies wederom punten had laten liggen en hierdoor werd ons 2e elftal op de laatste voetbal zaterdag van het seizoen alsnog kampioen en konden spelers en staf aansluiten bij het Kampioenen Bal zaterdag middag 27 mei 2023 jl.

Heerjansdam 1 heeft zich op zaterdag 27 mei 2023 jl. gekroond tot kampioen van de Zaterdag eerste klasse C.

Even leek het erop dat onze Dammers naast het kampioenschap gingen grijpen omdat concurrent RVVH een makkelijke 4-0 overwinning boekte en onze mannen een kwartier voor tijd nog tegen een 1-2 achterstand aan keken tegen CVV Zwervers.

Tot een kwartier voor tijd Luke Homan op stond.

Luke wist in twee minuten tijd twee doelpunten te produceren en de Dammers toch aan de zeer verdiende titel te helpen

Namens het bestuur willen we de spelers en staf feliciteren van zowel het 1e en 2e elftal met deze geweldige prestaties!

Bestuur vv Heerjansdam

Lees meer over: