Mededeling Bestuur

8 december 2023 11:00

Ter informatie heeft Sonja Kooij op 07-12-2023 j.l. per direct haar bestuursfunctie Wedstrijdzaken (wedstrijdsecretaris) en overige taken neergelegd wegens verschil van inzicht met bestuur v.v. Heerjansdam.

Namens het bestuur willen we Sonja Kooij en Rene Kooij hartelijk danken voor hun inzet de afgelopen jaren.

Om continuïteit te kunnen blijven waarborgen binnen de bestuursfunctie Wedstrijdzaken hebben we Marten de Roest bereid gevonden om de portefeuille Wedstrijdzaken vanaf heden tot eind januari 2024 waar te nemen zodat we binnen het bestuur tijd hebben om vervanging te kunnen zoeken voor de vacante bestuursfunctie Wedstrijdzaken.

We willen dan uiteraard ook Marten bedanken voor het feit dat hij bereid is om deze functie tijdelijk naast zijn eigen bestuursfunctie waar te willen/kunnen nemen.

Bestuur v.v. Heerjansdam

Lees meer over: