WE KUNNEN WEER! (maar helaas met beperkingen)

7 augustus 2020 0:45

MdeR

Aanstaande zaterdag 8 augustus speelt ons 1ste elftal zijn eerste oefenwedstrijd!

Een leuk affiche om mee te beginnen: Heerjansdam 1 - Rijsoord 1

Let op: wegens de voorspelde hitte is de aftrap om 11:00 uur 's ochtends!

Publiek is toegestaan en de kantine (barzijde) gaat open.

Op zich heuglijk nieuws, maar de richtlijnen ten aanzien van het voorkomen van een verdere verspreiding van COVID-19 zijn kraakhelder.

In het belang van een ieders gezondheid en om de hierop volgende weken ook weer publiek te kunnen toestaan en de kantine open te kunnen houden, dienen wij de voorgeschreven richtlijnen serieus in acht te nemen.

Deze zijn als volgt:

Hygiëne

• Blijf thuis als je gezondheidsklachten hebt (ook als zij mild zijn)
  • Houd (vanaf 18 jaar) altijd 1,5 meter afstand van elkaar
  • Was (of desinfecteer) regelmatig je handen (desinfectans op diverse plekken zichtbaar aanwezig)

Toegang

• Er mogen maximaal 250 toeschouwers worden toegelaten
  • De toegang tot de kantine is ook beperkt en wel tot het aantal beschikbare zitplaatsen met inachtneming van 1,5 meter afstand. (het absolute maximum is 100 personen)
  • Volg de aangegeven routes resp. aanwijzingen van de COVID-19 coördinatoren (te herkennen aan de oranje hesje)

Overige regels

• Luid juichen, zingen, schreeuwen en/of spreekkoren is/zijn niet toegestaan
  • Om de 1,5 meter afstand te waarborgen is een deel van de tribune afgezet. Dit deel dus niet gebruiken. (rond het veld is nog plek zat)
  • In de kantine zijn tafels/stoelen/krukken dusdanig geplaatst dat ook hier 1,5 meter afstand kan worden gehouden. Deze opstelling niet wijzigen!

Het zal niet altijd meevallen om je aan deze richtlijnen te houden, maar in het belang van gezondheid en club, het dringende verzoek: DOE JE BEST!

Lees meer over:
1e corona oefenwedstrijd voetbal