WINNAARS TEAMDIENSTEN SEIZOEN 2021/2022 BEKEND!

1 juni 2022 13:00

Het hele seizoen 2021/2022 hebben teams van vv Heerjansdam gestreden om de titel kampioen Teamdiensten! Na de laatste officiële speeldag op zaterdag 21 mei zijn eindelijk de winnaars bekend van dit mooie voetbalseizoen.

Op basis van de scores uit het gehele seizoen hebben we een verdeling gemaakt tussen de jeugd, en senioren + juniorenteams binnen onze vereniging. De totale scores zijn uiteindelijk gedeeld door het aantal gedraaide-ingedeelde teamdiensten gedurende het seizoen.*

Hieronder een overzicht van de gemiddelde scores per team in het seizoen 2021/2022, op aflopende volgorde;
JEUGDTEAMS_v2.PNGSENIOREN__JUNIOREN_v2.PNG

Het moge duidelijk zijn dat namens de Jeugdteams de JO13-2 zich kampioen mag noemen, met een prachtscore van maar liefst 9,5! In de categorie senioren gaat het 4e elftal met 8,7 aan de haal met het kampioenschap!

Uiteraard gaat een kampioenschap niet zonder mooie prijs! De huldiging en prijsuitreiking zal dan ook plaatsvinden op zaterdag 18 juni, tijdens het openingsfeest kunstgras op ons eigen Sportpark de Molenwei!

Bedankt alle vrijwilligers en leden!

Namens het keukenteam willen we alle vrijwilligers bedanken voor hun inzet tijdens dit seizoen! Het was niet altijd even makkelijk, en ook wij willen voor volgend seizoen de nodige verbeteringen doorvoeren in werkwijze en communicatie, om komend seizoen een nog beter gezamenlijk resultaat neer te zetten!

We zijn nog altijd actief op zoek naar extra "vaste vrijwilligers" in ons keukenteam! Lijkt jou het leuk af en toe een team te helpen, en gezellig mee te draaien in het keukenteam? Neem dan contact op met Marten de Roest, Ron Bakker of Frans de Jong.

Op de pagina https://www.vvheerjansdam.nl/867/teamdienstenrr/ meer info over de scoreopbouw en de Teamdiensten.

*De geannuleerde teamdiensten ten tijde van de strengste Coronatmaatregelen tellen hier uiteraard niet meer bij mee.

Lees meer over:
kantine teamdiensten vrijwilligers vrijwilligersbeleid