Trainerslijst seizoen 22/23

30 juli 2022 10:00

Op 1 juli JL. is de indeling van teams online gekomen voor het komende seizoen 2022/2023 met daarin de jeugd spelers/speelsters van onze club.

Naast spelers hebben deze teams ook goede trainers om ze te trainen/coachen/begeleiden naar de overwinning!

Net als voorgaande jaren is het tot nu toe nog niet gemakkelijk gebleken om voldoende fanatieke trainers/coaches voor alle teams te krijgen, echter zijn er gelukkig al vele posities en teams ingevuld door met vele bekende, maar ook nieuwe gezichten.

Deze trainers zijn enthousiaste en fanatieke voetbalfanaten met sportieve drang naar voren, om er een fantastisch seizoen van te maken!

Helaas zijn nog niet alle teams rond, en zijn er nog een flink aantal vacatures te vervullen, met name bij onze jongste jeugd.

Tevens zijn ook enkele collega’s vanuit Technische zaken (TZ), die zich een aantal jaren in verschillende functies namens de club en TZ zich hebben ingezet voor onze mooie club.

Helaas hebben ze besloten niet verder te gaan in hun rol binnen TZ.

Dit geeft ook weer de mogelijkheid tot nieuwe persoonlijkheden en inzichten binnen onze mooie TZ groep.

Hieronder vind u overzicht van de teams met de namen van de trainer/coaches.

De kleurcodes geven aan wat de huidige status is van team, dat de staf rond is (groen), het team idealiter nog trainers nodig heeft (oranje), of dat deze teams nog geen trainers/begeleiders hebben/alle vacante posities die nog in te vullen zijn (rood).

Op de onderste staat ook nog een overzichtje met alle openstaande vacatures binnen de staf van onze teams.

Codes.PNG

Bij interesse voor één (of meerdere) openstaande vacatures kunt u contact opnemen met Staf Coördinator Tim Hulsman Bel/Whatsapp 0683084902 of e-mail naar [email protected]

We zien jullie graag weer op 22 augustus op de 1e officiële van het nieuwe seizoen 2022/2023!

Tot dan!

Met vriendelijke en sportieve groet,

Namens Technische zaken van VV Heerjansdam

Pagina_1.PNG