Nieuwe trainer gezocht voor Damesselectie

19 november 2022 10:00

Damesselectie van vv Heerjansdam zoekt met spoed nieuwe trainer voor het seizoen 2022-2023

Ben jij de nieuwe trainer van de damesselectie die wij zoeken voor training damesselectie op donderdag avonden en begeleiding op de zaterdagen?

Ons eerste vrouwenelftal komt uit in de 5e klasse.

Functie-eisen

–          Minimaal in bezit van een UEFA C licentie.

–         Bezit goede sociale en communicatie vaardigheden en kan goed samenwerken met de overige stafleden.

–         Heeft voldoende tactisch en technisch voetbalinzicht om zo het niveau van de groep en de individuele speelsters verder te ontwikkelen.

–         Heeft aandacht voor de verenigingscultuur waar zowel prestaties als plezier en gezelligheid belangrijk zijn.

–         Ervaring in het meiden/vrouwenvoetbal is een pré maar geen harde vereiste.

Taken

–         Een keer per week de trainingen verzorgen van Vrouwen 1 ( donderdag) en coachen bij de wedstrijden op zaterdag.

–     Verantwoordelijk voor het gehele proces omtrent de damesselectie

–          Periodiek overleg met de Technische Commissie.

Wat bieden wij?

–         Een enthousiast, leergierig, jong en ambitieus team.

–         Een gezellige voetbalvereniging waar mensen graag bij elkaar komen.

–         Een passende vergoeding en de mogelijkheid tot het volgen van een trainersopleiding.

Ben jij een enthousiaste, ambitieuze en  gemotiveerde trainer/trainster en spreekt deze vacature jou aan? Stuur dan een mailtje met je CV en motivatie naar het bestuur/Technische Commissie , via e-mail: [email protected]

Lees meer over:
trainer vacature vrouwen vrouwenvoetbal