Compliment aan de leden

31 maart 2023 11:15

Het bestuur en de vaste kantinekrachten willen jullie bedanken en een compliment geven.

Sinds het begin van het seizoen worden alle leden die geen actieve rol hebben binnen de vereniging ingedeeld voor kantinedienst. Zonder vooroverleg word je als ouders of als lid van de vereniging ingeroosterd en geïnformeerd per mail wanneer je ‘dienst’ hebt. Op een enkele situatie na is dat super goed gegaan. We vinden het fijn dat onze leden actief zijn, want zonder inzet van de leden, kunnen we de vereniging niet draaiende houden. Een welverdiend compliment dus!

Vele handen…..

De kantine is elke zaterdag van ’s morgens vroeg tot einde van de dag open voor een kopje koffie, thee, een koek, chips, chocolade, tosti, friet of een gehaktbal, en natuurlijk voor de derde helft aan de barzijde! En wat is er lekkerder dan na een wedstrijd langs de lijn te hebben gestaan, af te sluiten met een warme hap en iets te drinken?  Maar daar zijn wel mensen voor nodig.

De vaste kantinekrachten zetten zich elke week in om de ouders en leden te begeleiden bij de kantinedienst. De vaste krachten kunnen extra hulp gebruiken, dus als je het leuk vindt om af en toe in de kantine te staan, laat het ons dan weten. Je kunt zelf aangeven hoe vaak en welke dienst je doet (ochtend, lunch, middag). Je hebt het dus zelf in de hand. Handig!

Teamdiensten
Op de website (onder Vrijwilligers > Rooster & Ranglijst) wordt regelmatig een update geplaatst van het teamdienstenrooster en de kantineplanning.

Wil jij ook vrijwilliger* worden in de kantine van vv Heerjansdam? Geef je op via [email protected]

*Dit kan natuurlijk ook als je bijvoorbeeld bij je eigen team mee wilt draaien. Op die manier wordt je enkel ingedeeld wanneer jouw team aan de beurt is  voor de Teamdienst (3 tot 5 keer per seizoen). Dit geeft jou flexibiliteit, en maakt het ons weer makkelijker plannen! :)

Paaskaart_VV_Heerjansdam_1.PNG

Lees meer over:
bar kantine keuken teamdiensten vrijwilligers vrijwilligersbeleid