Uitnodiging incl. agenda ALV d.d. 21 sept. 2022

1 september 2022 12:00

Geachte leden,

Het bestuur van v.v. Heerjansdam nodigt u van harte uit voor het bijwonen van de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering die wordt gehouden in de kantine van sportpark “De Molenwei” op woensdag 21 september a.s. om 20.00 uur.

1. Opening.

2. Mededelingen en ingekomen stukken.

3. Goedkeuring van de notulen van de Algemene Ledenvergadering gehouden op 6 oktober 2021.

De notulen liggen vanaf heden ter inzage en zijn verkrijgbaar bij het bestuur.

4. Terugblik, actuele ontwikkelingen en vooruitblik.

De voorzitter geeft een toelichting op de ontwikkelingen binnen de vereniging en de plannen voor het lopend seizoen.

5. Jaarverslag seizoen 2021/2022 alsmede begroting 2022/2023.

De penningmeester geeft via een presentatie een toelichting op de exploitatie van het afgelopen seizoen alsmede op de begroting voor seizoen 2022/2023.

6. Verslag kascontrolecommissie.

7. Bestuursverkiezing.

- De heer Ron Bakker is aftredend en stelt zich herkiesbaar.

- De heer Viktor Steijger is aftredend en stelt zich niet herkiesbaar.

- De heer Frank van der Noll is bereid gevonden om de portefeuille Voetbaltechnische Zaken van Viktor Steijger over te nemen. Het bestuur draagt Frank voor om hem tot bestuurslid te benoemen.

- De heer Ralph Weeda heeft in de achterliggende periode de werkzaamheden van de vorig jaar afgetreden Rene Nouwen overgenomen. Het bestuur draagt Ralph voor om hem als portefeuillehouder Commerciële Zaken in het bestuur te benoemen.

- De heer Peter van der Linden (voorzitter) is aftredend en stelt zich niet herkiesbaar.

- De heren Willem Renes en Rob van Dijk zijn bereid gevonden om de ontstane vacature van voorzitter in duo-vorm in te vullen. Het bestuur draagt Willem en Rob voor om hen tot bestuurslid te benoemen in een duovoorzitterschap.

Namen van tegenkandidaten kunnen worden voorgedragen door ten minste vijf (5) stemgerechtigde leden, mits dit verzoek uiterlijk drie (3) dagen voor de algemene vergadering bij het bestuur schriftelijk is ingediend.

8. Contributievoorstel bestuur.

Het bestuur stelt voor om de contributie over seizoen 2023/2024 met maximaal 5% te verhogen met inachtneming van een afronding op een veelvoud van vijf (5) euro.

9. Rondvraag.

10. Sluiting.

Graag begroeten we u op 21 september a.s.

Namens het bestuur,

met vriendelijke groet,

Peter van der Linden

Email: [email protected] Email: [email protected]