(Hoofd)trainer

03-08-2023

Trainer(s) MO17-1

VV Heerjansdam is per direct opzoek naar een trainer/coach voor onze MO17-1

Spelend in de 2e klasse zuid 1, waar niet alleen gekeken wordt naar de ontwikkeling van de spelers, maar waar ook plezier in het voetbal hoog in het vaandel staat.

Onze dames/meisjes afdeling op VV Heerjansdam is de laatste jaren flink en gegroeid, en voor het eerst hebben we nu 3 actieve dames/meisjes team (VR1, MO17, en MO13).

Ondanks de groei van het aantal spelers komen we helaas trainers tekort om de spelers te voorzien van de juiste begeleiding die nodig is voor de ontwikkeling van het dames/meisjes voetbal op VV Heerjansdam.

Profiel kandidaat:

• Is enthousiast, energiek, weet hoe een groep te motiveren (enige ervaring daarin is mooi meegenomen!), en kan duidelijk communiceren met mede trainers, coördinatoren, spelers en ouders.
  • De kandidaat respecteert en leeft de normen en waarden van VV Heerjansdam na.
  • De kandidaat is beschikbaar op trainingsavonden (maandag/woensdag) en wedstrijddagen (zaterdag).
  • Werkt nauw samen met de medetrainers van het team,  Coördinator trainerszaken en draagt bij aan een verbetering van de prestaties en persoonlijke ontwikkeling van het team en alle spelende teamleden.
  • VV Heerjansdam werkt met VTON als ondersteuning van trainingen.

Daarnaast werken we binnen de vereniging het komend seizoen met het

speler volgsysteem (CMS) dat de trainer-coach zal moeten onderhouden op basis van de opkomst, presteren en ontwikkeling van de spelers van het elftal (spelerspaspoort).

• De kandidaat moet een positief VOG kunnen overleggen.

Meer informatie:

Voor meer informatie, interesse of aanmelden neem dan contact op met staf coördinator Tim Hulsman (bel/whatsapp 0683084902) of mail naar [email protected]

Reageren op de vacature

Naar welke vacature gaat je interesse

* = verplicht