(Hoofd)trainer

12-07-2023

Trainer(s) JO9

VV Heerjansdam is per direct opzoek naar een Trainer voor onze gehele JO9 categorie spelend in de 2e en 3e klasse zuid 1, waar vooral de nadruk zal liggen op het begeleiden van de ontwikkeling van deze talentvolle lichting spelers met als uiteindelijk doel het halen van het 1e elftal.

Profiel kandidaat:

• Kan duidelijk communiceren met mede onderbouw trainers, coördinatoren, spelers en ouders.
  • Een grote pré voor het bezitten van een trainersdiploma en/of ervaring in het coachen/trainen/begeleiden van een team of jonge kinderen.
  • De kandidaat respecteert en leeft de normen en waarden van VV Heerjansdam na.
  • De kandidaat is beschikbaar op trainingsavonden (maandag/woensdag) en wedstrijddagen (zaterdag).
  • Werkt nauw samen met de medetrainers van het team en draagt bij aan een verbetering van de prestaties en persoonlijke ontwikkeling van het team en alle spelende teamleden.
  • De beoogde kandidaat werkt samen met de onderbouwcoördinator en coördinator trainerszaken en is eventueel beschikbaar voor trainingen van andere teams mocht dit nodig zijn.
  • De kandidaat moet een positief VOG kunnen overleggen.

Daarnaast werken we binnen de vereniging

Met VTON (Voetbal Technische ONtwikkeling) als ondersteuning van trainingen.

speler volgsysteem (CMS) dat de trainer-coach zal moeten onderhouden op basis van de opkomst, presteren en ontwikkeling van de spelers van het elftal (spelerspaspoort).

Meer informatie:

Voor meer informatie of interesse neem dan contact op met:

Frank van der Noll, bestuurslid Technische Zaken, Tim Hulsman coördinator trainerszaken VV Heerjansdam (bel/whatsapp 0683084902).
Je motivatiebrief kan gemaild worden naar: [email protected]

Reageren op de vacature

Naar welke vacature gaat je interesse

* = verplicht